Styrelsen 2023/2024

Styrelsen når du antingen via mail, info@brftallkronanikista.se eller via kontaktformuläret.

Ordinarie leadmot

Baris Korkmaz - Ordförande

Talip Körhan

Edib Halilovic

Samir Halilovic

Suppleant

Ilias Tsismalidis

Müslüm Sewder Güven

Valberedningen

Ilias Tsismalidis

Nedin Omerovic

Styrelsens arbetsförfarande
En gång i månaden sammanträder styrelsen. Vid styrelsemötet fattas beslut i aktuella frågor rörande föreningens verksamhet. De beslut som fattas protokollförs och arkiveras.

Styrelsemöten - till för alla medlemmar?
Styrelsen representerar alla medlemmar i föreningen. Förtroendet innebär att styrelsen verkar för medlemmarnas intressen och ansvarar för att organisera föreningen. Styrelsemötet är det viktigaste verktyget för beslutsfattande. Ibland behandlas frågor av känslig karaktär som rör den enskilde medlemmen. Styrelsemötena är därför inte öppna för alla medlemmar, annat än om det har överenskommits i förväg. Givetvis har alla styrelseledamöter tystnadsplikt!

Idéer och synpunkter
Har du frågor, idéer eller synpunkter som du vill att styrelsen ska diskutera? Eller vill du ansöka om andrahandsuthyrning, eller lämna en motion till årsstämman? Du är varmt välkommen att lämna in dina spörsmål via mail, info@brftallkronanikista.se eller via kontaktformuläret.

Valberedningen
Är du inresserad av att sitta med i styrelsen? Kontakta valberedning via kontaktformuläret så kontaktar de dig.